jettegeuke.reismee.nl

laatste weekjes werk

Wow die laatste 4 weken werk vlogen voorbij. 11 maanden heb ik in de shearingshed gewerkt, met natuurlijk onderbrekingen van mijn reizen. Super leuke mensen die ik heb ontmoet en die mijn tijd erg bijzonder hebben gemaakt. Van bellen naar mijn werkgever in na 2 weken dat ik wilde stoppen omdat ik het echt rot werk vond, naar een duizendpoot zijn en alles kon, van roustabouting tot boekwerk. Veel mensen die naar mij toe kwamen, hoe doe ik dit, wanneer zijn we klaar met deze shed en veel meer andere dingen. Zonde om afscheid te nemen van iedereen.. wetende dat ik ze waarschijnlijk nooit weer ga zien. Vanaf het begin had ik al graag een schaap (gedeeltelijk) willen scheren, maar dit wilde ik graag bewaren tot het eind. Veel mensen die ik vooraf al een schaap zag scheren, eigenlijk was ik wel een beetje jaloers, dit wil ik ook! Mijn laatste dag had ik daar speciaal voor gelaten. Vlak voor het finishen van de shed mocht ik dan eindelijk mijn schaap scheren. Wat een bijzondere ervaring, wel was ik een beetje bang om de schaap te snijden. Maar ze zeiden dat ik het goed deed omdat de schaap erg schoon was, dus dat er geen wol meer op de schaap zat. ’s Avonds zijn we naar Yass gegaan (plaatsje in de buurt). Hier hebben we een paar borrels gedronken in de pub voor afscheid. Het was echt super gezellig. De dag erna, zaterdag 4 november ben ik op de trein gestapt naar Sydney.. Besef dat mijn tijd er nu echt bijna op zit……. Huulnn…

Reacties

Reacties

Leonie

Wat een jaar. Pfff wat heb je veel gewerkt, gezien en gedaan. En ook dat schaap scheren pakt niemand je meer af. Nu nog een supertoffe vakantie met je mams en dan (eindelijk) weer terug naar Nederlandse bodem. Jette, geniet van je laatste weekjes Australie. Tot gauw!!!

Miranda Postel

Geweldig Jette. Dit neemt niemand je meer af. Geniet nog ff, veel plezier !!

Erna ter Groot

Geweldig Jette, wat heb jij veel gezien en gedaan in een jaar!! En wat is t snel gegaan. Geniet van de laatste weken samen met je moeder, heel veel plezier nog!!!

Ellen

Hoi Jetseklets wat een avonturen en dat bijna een jaar lang, en dat schaap scheren super tof om dat te zien had ik je niet uit de mouw geschut. Nou Jette geniet van je vakantie samen met je mams en zou zeggen tot over een kleine 4 weken, zie er naar uit om je weer tezien. Groetjes en een dikke knuffel tot later??

Peter, Ankie en kids

Wat een fantastische ervaring heb je het afgelopen jaar opgedaan. Super! Geniet nog even van de laatste weken!

José

Toppertje!!
Je kunt/ durft dus veel meer dan je ooit had gedacht.
Wat een ervaring en een ontwikkeling, en dat in één jaar!!
Geniet van de laatste weken samen met mams, goeie reis terug en tot gauw.?

Gait

Super meid dat het naar je zin hebt gehad. Met een paar weekjes weer naar het Tukkerland

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active