jettegeuke.reismee.nl

Redcliffe & Camper inleveren

23 april

De laatste dag met ons campertje…. Wat jammer het komt nu toch wel heel erg dichtbij dat onze vakantie al bijna is afgelopen. Maarr het positieve is dat we nog wel een paar daagjes te gaan hebben in Brisbane! Vandaag hebben we nog een stranddagje gehouden omdat het erg mooi weer was en we ook niet meer echt tijd hadden om ergens heen te rijden om nog te bezoeken. We hebben de ochtend eest gespendeerd aan het strand en na de middag zijn we 5 minuten verderop aan het Settlement Cove Lagoon gaan liggen. Dit was een open zwembad aan de zee echt super mooi! ’s Avonds zijn we naar het pelican park gereden en hier weer wild gekampeerd. Toen we er aankwamen hadden we onze camper naast een busje gezet, 5 minuten later kwam er iemand naar ons toe lopen om te zeggen dat we beter ergens anders konden gaan staan omdat deze man altijd dronken was en heel erg raar kon doen. Hebben wij wel weer! 2 nachten achter elkaar verplaatsen van parkeerplek;p Later kwam de dronken man naar ons toe en de man wat ons zei dat we moesten verplaatsen dat hij zijn ‘leuke buurvrouwen’ in had gepikt met dubbele tong. Nog geen 30 minuten later kwam hij weer aan zwalken en vroeg ons of wij hem wilden helpen om zijn boot aan kant te krijgen. Wij dachten dikke vinger doe het lekker zelf:P en hebben hem genegeerd.

24 april

Vandaag moesten wij onze camper in leveren ‘huulnnn’. Eerst zijn we begonnen met onze spullen pakken en de camper helemaal klaargemaakt om hem in te leveren. Hierna zijn we nog even weer aan het zwembad gaan liggen omdat het onze ‘laatste zwemdagje’ was. Rond een uur of 12 hebben we nog een hele lekkere hotdog gehad en hierna naar de camperverhuurder gereden om de camper in te leveren. Eenmaal de camper ingeleverd, werden we met de taxi gedropt voor ons hostel. Even een lekkere warme douche genomen en hierna Brisbane eventjes in geweest. We zijn naar Southbank geweest, wat was dit leuk om te zien! Erg gezellig en veel dingen voor kinderen om te doen.

Leonie

Wat een superverhalen weer. Leuk om te lezen. Vooral dat je ook een beetje chance hebt. Weliswaar met enge dronken mensen, maar toch ... ;-). Volgens mij heb je een fantastische vakantie gehad. En straks weer aan het werk. Zal wel even weer wennen zijn, maar dat komt vast goed. Nog heel veel plezier en ik hoop snel weer wat van je te horen.
Groetjes.

Ellen

Hoi Jetseklets wat een mooie verhalen geniet nog van jullie laatste dagen en veel plezier nog. Groetjes aan Annemarie en tot horens xxx