jettegeuke.reismee.nl

Byron Bay

18 april

In Ballina hebben we lekker rustig aan gedaan omdat het nog heel erg vroeg was (6 uur). Om een uur of 8/9 zijn we weer richting Byron Bay vertrokken. We hebben eerst een camping opgezocht en gelukkig konden we ook al gelijk inchecken, we hebben op de big4 gestaan. Deze camping was op een half uur lopen van het centrum. Deze dag hebben we ingevuld met shoppen en lunchen met een een meisje waar ik bij in de klas heb gezeten in Nederland. Lekker even bijgekletst, wat bijzonder is het eigenlijk dat je elkaar dan ‘zomaar’ tegen komt in dit grote land. Hierna hebben we een strandwandeling gemaakt en zijn we later terug gelopen naar de camping. Hier hebben we ons lekker gedoucht en klaargemaakt want we zijn ’s avonds weer terug gelopen om in het centrum een lekker drankje te doen. Eerst hebben we wat in de winkel gekocht en zijn we naar het strand gegaan en hier wat lekker gedronken. Later zijn we naar een cafeetje gegaan en heb ik een nieuw lekker drankje uitgevonden wodka raspberry met 7-up! Opeens begon er een kerel tegen mij te praten wat ik eerst niet door had, hij zei; You’ve got beautiful glasses. Natuurlijk hoorde ik het weer niet en moest hij het weer herhalen. Ik kapte dit af omdat ik hem raar vond, maar hij begon elke keer weer te praten. Hij bood ons een drankje aan maar wij sloegen dit af. Toen begon hij te zeggen dat het geen diamanten waren maar een drankje (domme slijmbal). Hebben we dit weer afgekapt, kwam hij later ook nog naast ons zitten en ons vertellen dat we naar Londen moesten komen etc. etc. Annemarie vond het gesprek nog best wel grappig, maar ik was er zat van dus ik had maar besloten dat we terug gingen naar de camping. Ik heb serieus nog nooit zo’n slijmbal meegemaakt, BAH! Helaas moesten we het hele stuk ook nog weer terug lopen. Tijdens de 4-daagse geen last van blaren, maar een dik half uur op slippers heeft me 2 blaren tussen de tenen opgeleverd…..

19 april

Na een lekkere nacht te hebben geslapen moesten we helaas weer vertrekken van de camping. Vandaag heb ik niet veel uitgevreten. We hebben een lekkere beach day gehad! We hebben eerst zo’n soort van surfboard gekocht waar je mee over de golven kunt glijden en tennis badjes. Eerst vond ik het dood eng om met dat surfboard van de golven te glijden omdat ik al niet ver de zee in durfde, op een gegeven moment kreeg ik er vertrouwen in. Maar toen… kwam er een donders hoge golf en probeerde het met deze golf… Helaas ging ik kopje onder en was mijn vertrouwen weer tot -10 gezakt hahaha. Dit zijn echt Jette acties ik kwam namelijk weer boven als een zombie, met mijn haren voor mijn gezicht en mijn broekje half afgezakt, oepsiee. Later wilden we het lighthouse bekijken en zijn we hier naar toe gereden. Eerst heb ik geprobeerd een stukje te lopen, maar mijn blaar deed zo’n pijn dat ik er chaggie van werd en geen zin om een kilometer heen en terug te lopen. Dus ben ik maar terug gelopen en Annemarie is verder gelopen. Toen ze er weer was zijn we alvast naar onze volgende bestemming gereden de Gold Coast. We zijn gestopt in Tugun en hebben hier overnacht.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active