jettegeuke.reismee.nl

Sandboarding

Helaas werden we in Stockton Beach wakker in de regen:( We hebben hierdoor wel lekker rustig aan gedaan. Later in de ochtend zijn we gereden naar Nelson Bay, hier zijn we naar het infopunt gegaan en hadden we iets gevonden met sandboarding. Dit lag in Anna Bay, hier zijn we naar toe gereden en hebben we sandboarding gedaan. Oh mijn god, toen ik die steile bult zag moest ik wel even een paar keer slikken…. Moet ik daar helemaal vanaf!? Naja toch maar over mijn angst heen gezet en het gedaan, de eerste keer vond ik eng maar daarna ging het steeds beter! Na een paar keer er vanaf te zijn gegaan vond ik het wel goed geweest en ging ik mensen bekijken, dit was eigenlijk stiekem nog veel leuker;p Na het sandboarden hebben we even lekker een drankje gedaan en zijn hierna door gereden naar Seal Rocks. WAUW wat was dit een leuk plekje, eerst wilden we hier wildkamperen, maar hebben later gehoord dat ze hier erg streng zijn dus zijn we maar door gereden. We hebben hier trouwens nog wel eventjes lekker aan het strand gelegen lekkerrr!!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active