jettegeuke.reismee.nl

Sydney & Blue Mountains

11 April

We hebben besloten om deze dag in Sydney te spenderen. Eerst hebben we lekker rustig aan gedaan ’s morgens. Lekker rustig ontbijten en opruimen. Toen zijn we naar Bondi Beach gegaan en hebben we de Bondi to Coogee Walk gelopen. Deze heb ik al eens eerder gelopen maar wilde m Annemarie ook laten zien! Hierna waren we eigenlijk een beetje zat van het lopen en hebben we gezeten bij een restaurantje bij coogee en hebben we lekker kippenpootjes gegeten. Ik leek net een klein kind, want heel mijn mond was oranje van de marinade van de kip en mijn handen zaten ook onder;p Vanuit coogee hebben we de bus genomen naar The Harbour Bridge en The Opera House want dit is natuurlijk ook leuk om in het daglicht te bekijken. We wilden eigenlijk nog graag the Rocks lopen maar waren allebei een beetje zat van het lopen en zijn we een beetje gaan rondslenteren. ’s Avonds hebben we gegeten bij vapiano:) 1 van mijn lievelingsrestaurants!! Hierna zijn we weer naar onze camper gegaan die we vlak naast de camping hadden geparkeerd omdat dit gratis was, we zijn hierna alvast gereden naar de blue mountains.

12 April

Na onze overnachting in Leura zijn we gaan wandelen in de blue mountains. We zijn van leura naar de Echopoint gelopen en de 3 sisters. Daarna zijn we de giant stairway afgelopen, waarvan ik mezelf echt had overtuigd dat ik die noooooit weer zou doen (rottrappen). Toen we uit eindelijk beneden waren viel hij mij in vergelijking met de vorige keer heel erg mee! Hierna hebben we de federal pass gelopen. Een erg leuk pad met smalle weggetjes en de bomen die over het pad lagen waar we over heen moesten klimmen. Helaas moesten we de berg ook weer op…… Dit is echt waar ik heb meest tegen op zag;p Dit vond ik nog steeds verschrikkelijk, maar het mooie uitzicht op de waterval en de blue mountains maakte het toch wel weer alles goed! Toen we klaar met de route waren, zijn we weer naar Sydney gereden waar ik me al heeeeeeeeel erg lang op had verheugd!!!! Namelijk FRIKANDELLEN ETEN!! We zijn naar The Dutch Shop ’t winkeltje gereden. Wat zag dit er leuk uit van de buiten kan. Toen we naar binnen liepen was het nog leuker, er waren veel nederlandse spullen, een cafeetje en helemaal achterin stond zelfs meubilair wat je kon kopen. Dit was natuurlijk allemaal erg gedateerd en de tafelkleden uit oma z’n tijd, maar wel erg leuk om te zien. Hierna zijn we doorgereden naar Stockton Beach gereden in Newcastle. Helaas is het nu een beetje regenachtig hier, maarja we hebben ons campertje waar we lekker droog in kunnen slapen!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active