jettegeuke.reismee.nl

Alpine Road & Lakes Entrance

7 April

Na onze stop in Mooroopna hebben we onze weg vervolgd naar Lakes Entrance. De rit hier naar toe was echt adembenemend. We hebben de Alpine Road gevolgd, dwars door de bergen heen. Veel foto’s gemaakt. Het hoogste punt wat wij bereikt hebben was 1845 m. Boven in deze berg was ook een skigebied, Annemarie die helemaal jaloers was en zin had om te skiën, wat helaas voor haar nog niet kan. We zijn rond een uur of 2 aangekomen in Lakes Entrance, hier hebben we eerst een camping geboekt. Toen hebben we besloten om iets leuks te gaan doen, dit werd bootje varen! We hadden geluk dat er nog 1 verhuurmaatschappij open was, en konden we lekker een uur op het bootje gaan varen. De motor van het bootje was niet meer op z’n best, want het leek alsof de motor het elk moment kon opgeven. Na het varen van ons bootje zijn we weer terug gegaan en hebben we ons klaar gemaakt omdat we hadden besloten om lekker te gaan uiteten! Het was heeeerlijk! Nu is het weer tijd om te gaan slapen en morgenvroeg weer optijd te vertrekken om op weg te gaan naar the Snowy Mountains.