jettegeuke.reismee.nl

Start van mijn reis!

Reizen met Annemarie!:)

Donderdag 30 maart is mijn reis naar Melbourne begonnen! Eerst de 9,5 uur durende trip naar Sydney waar het keihard regende en ijskoud was. ‘s Avonds heb ik afgesproken met een meisje die ik heb leren op de trainingsfarm en die nu bij mij komt werken! We hebben lekker bij vapiano gegeten, hierna kon ik nog 4 uur slapen om hierna vervolgens weer naar het vliegveld te gaan en naar Melbourne te vliegen. Nadat ik was aangekomen in Melbourne, kreeg ik van Annemarie te horen dat ze vertraging had omdat er iemand bewusteloos was gevallen en ze een noodlanding moesten maken. Hierdoor had ze haar vlucht gemist en kwam ze in plaats van 10 uur ’s avonds, 10 uur ’s morgens aan. We hadden besloten om de rest van de dag een beetje te ‘chillen’ , alles een beetje settelen, boodschappen doen etc.

Zondag 2 april zijn we de stad Melbourne in gegaan, met wat omweggetjes hadden we de tram eindelijk gevonden. Was de tram eindelijk gearriveerd, konden we nog niet met de tram omdat we blijkbaar een kaart nodig hadden en die eerst moesten aanschaffen. Na al deze omweggetjes zijn we uiteindelijk in Melbourne aangekomen. Hier hebben we een boek in onze hand een route gelopen om langs leuke plekjes te gaan. Hier zijn we leuke drukke straatjes ingelopen waar veel cafeetjes zaten en ze koffie dronken. Ook zijn we veel plekken tegen gekomen waar ze veel met streetart doen. Hier zijn muren volgespoten met hele gave graffiti werken. Hierna zijn we naar de wijk st. Kilda gegaan en langs het strand gelopen en het winkelstraatje in. ’s Avonds hebben we bij de camping gekookt en na de tijd hebben we gekaart met een ander stel die we zijn tegen gekomen! Inmiddels was het al redelijk laat en werden we de keuken uitgegooid omdat ze die gingen sluiten. Hierna zijn we naar onze camper gegaan en hebben we plannen gemaakt wat we de volgende dag(en) wilden doen.

We zijn vroeg op gestaan om eerst nog een paar boodschappen te doen en hierna door naar de Nederlandse winkel ‘It’s all Dutch to me’. Hier wilde ik eerst frikandellen kopen, maar ze hadden alleen nog maar een doos van 40 frikandellen…. Dit is helaas een beetje teveel van het goeie, maarrrr ik heb natuurlijk wel andere dingen gekocht! Hierna zijn we naar de Dandenongs Ranges National Park gereden. Hier hebben we lekker gewandeld, we hebben de 1000 steps route gelopen (rot trappen). Hierna zijn we gereden naar een andere plek die zeer moeilijk te vinden was. Smalle weggetjes, bochten.. ohjeee dit vond ik toch wel een klein beetje eng met onze ‘grote’ camper! Uiteindelijk hebben we het gevonden en hebben we nog een klein stukje gelopen naar de Sherwood Falls. Hier hebben we ook wild gekampeerd en hebben we gekookt op de bbq die hier stond. Hierna zijn we lekker in de camper gaan zitten en zijn we gaan slapen!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active