jettegeuke.reismee.nl

werk, werk, werk:)

Alweer een tijdje niks van mij laten horen! Dit is alweer mijn 7e of 8e werkweek, alles gaat steeds beter! In de weekenden is er niet zoveel te doen, omdat we geen auto hebben en nergens heen kunnen. Wel hebben we met mijn verjaardag een extra grote boodschap gedaan om ’s avonds een gezellige avond te hebben! Nou die avond is meer dan geslaagd!! Iedereen was brak de volgende dag met een enorme kater! Gelukkig konden we de hele dag rustig aan doen, omdat het zondag was. Dus mijn verjaardagsfeestje was wel een succes! Wel anders als normaal, maar best leuk als het een keer anders is! De rest van de weken zijn we naar verschillende ‘sheds’ gegaan, waarvan we tot nu toe 2 keer zijn verplaatst van slaapplek. De eerste 2 waren gewoon normaal omdat we stonden op een caravan park en in een cabin mochten slapen. Hierna zijn we gaan slapen in een huisje wat bij de shed stond. Ik verwachtte al het ergste, omdat de meiden mij hadden voorbereid dat je in hutjes terecht kan komen die smerig zijn etc. hier kwamen we gelukkig in een huisje waar we ruim 2 weken in hebben verbleven. Toen we hier klaar waren, moesten we naar Newhaven Park. Ojeeee iemand was hier al geweest en gezegd dat de bedden slecht en smerig waren en de douche ook. Eenmaal aangekomen schrok ik wel een beetje. Ik wist niet wat ik moest verwachten van een hut dus had me al ingecalculeerd dat er heeeeel veel spinnen waren haha. Het viel uiteindelijk allemaal nog mee. Het was redelijk schoon maar wel erg oud. Wel controleer ik de kamer en de wc elke x goed, want ik wil niet gebeten worden door een spin of wanneer ik slaap dat er 1 over mij heen loopt! Eigenlijk vond ik de hutten minder erg dan het huisje waar we in zaten. In het huisje werd ik namelijk een paar keer vreselijk wakker geschud door de kikkers die er in het huis zaten… EN ZE MOETEN NATUURLIJK ALTIJD IN MIJN KAMER KOMEN. Met een toppunt van 3 kikkers die vrolijk rondsprongen op mijn hoofd en een muis, vind ik dit misschien toch nog wel erger dan dat er een dikke spin op mijn kamer zit… en dat zegt al heeeeeeel wat! Want die dikke spin loopt waarschijnlijk niet over mijn hoofd! (hoop ik) Maar in er wordt goed voor ons gezorgd, want we hebben een kok die elke keer goed voor ons kookt en de pauzes verzorgd. Ik denk dat ik hierna wel 10 kilo aan kom… De kok komt alleen wanneer wij in de hutten verblijven, dit is mooi makkelijk want dan hoeven we zelf niet voor eten te zorgen, want ik heb nog steeds de struggle dat ik niet weet wat ik moet koken omdat alle producten hier anders zijn of ze hebben de producten niet wat wij in NL hebben… en natuurlijk wat bij mij van toepassing is, wat een boer niet kent eet hij niet. (wilde het in het twents er neer zetten, maar ik wist niet hoe ik het moest spellen:P) nouu dit was het voor eerst dan maar weer… Tot de volgende keeer!!

Reacties

Reacties

Carla

Hoi Jette
Leuk om weer een avontuur van je te lezen! Fijn dat het goed gaat en knap dat je ondanks de kikkers en de muizen nog durft te gaan slapen. Brr...

Nynke

Fijn om wat van je te lezen Jette! En mooi om te horen dat het goed met je gaat! Die spinnen.... brrr... dapper hoor!
Nou geniet nog ff!
Liefs nynke

Paulien

Mooi verhaal.nu wordt je echt een grote meid. Als je terug komt kan je de hele wereld aan. Fijn dat het goed gaat.

rudi

He Jette weer een mooi verhaal
maar laat je toch niet gek maken door die spinnen.
Nog veel plezier daar

gr. Rudi

Gerard

Leuk dat alles goed gaat. Als je straks weer komt ben je nergens meer bang voor Haha. Veel plezier en succes nog

Ellen

Fijn dat alles goed gaat en dat je je draai een beetje hebt gevonden. Het is mooi dat je daar huisdieren hebt???? zorg er goed voor, nog veel plezier en geniet ze, en met dat aankomen zal wel meevallen je moet hard werken dat zweet je er wel uit. Groetjes en hou je taai meid ????????

Leonie

Hoi Jette.
Wat een super avontuur. Over de kilootjes hoef je je volgens mij niet druk te maken. Je moet ook hard werken dus dat eten werk je er wel weer af ;-). En wat de spinnen, kikkers en muizen betreft, fantastisch hoe je daar mee omgaat. Het levert in ieder geval leuke verhalen op ;-). Je zult ze nog gaan missen als je weer in Nederland bent haha. Ik kijk nu al weer uit naar je volgende blog. Veel plezier en avontuur nog. Go for it girl.

irma

Leuk weer om van je te horen succes en nog ff en je krijgt bezoek????

Annet

Hoi Jette

Wat leuk om weer wat van je te lezenen wat goed van je.
Die kilo's mogen er gerust bij en hoeven er niet weer af zoals Leonie eerder schreef.
Ik zag een filmpje van je waar je aan het werk bent met de schapenvachten, spierballen kweken!

Josephien Averes

Weer genoten van je mooie verhaal, succes verder, heel knap dat je dit allemaal doet????

Frieda Stopel

Hoi hoi Jette
Mooi om even wat van jouw te horen. Ik vind het zo knap van jouw, een hele belevenis. Wens jouw nog veel werk / vakantie plezier. Groetjes Frieda

Gerdien Hoff.

Wat een avonturen beleef je daar, wat fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad ( de kater moest je maar op de koop toenemen????). Ik heb van Syl begrepen dat je nog wat langer Down Under blijft. Hoop dat je nog een fijne tijd hebt daar. Tot ziens.

Arie Peddemors

Mooi om te lezen avonturier!! Het ga je goed daarzo! Op naar de volgende blog????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active