jettegeuke.reismee.nl

Dag 3 Noosa Hill, Tanglewood track & Eastcoast walk

Ben ik weerr!!

Vandaag lekker gestart met skypen met het thuisfront! Even bijkletsen over de reis etc. Wat een verschil zeg! Bij jullie in NL vriest het en hier is het rond de 30 graden! Blij dat ik mooi in korte kleren kan rondlopenJ Na het skypen ben ik weer gaan rondlopen in het nationale park, maar dit keer lekker alleen. Ik had geen zin om rekening te houden met anderen! Dat is ook 1 van de redenen dat ik hier ben, voor mezelf! Lekker genieten en doen wat ik zelf wil. Het was een hele mooie trip, eerst heb ik de Noosa hill gedaan, deze was vrij steil en zwaar! Je kon niet veel zien van de omgeving maar de natuur was erg mooi, hierna ben ik verder gelopen op de tanglewood track, deze was makkelijker begaanbaar maar nog steeds heel mooi, met dat warme weer is het ook lekker als je niet zo hoeft te klimmen want het was namelijk best warm! Hierna kon ik kiezen welke kant ik op wilde, ik was inmiddels al ruim 2,5 uur aan het lopen en kreeg een beetje trek. Toen heb ik besloten om weer terug te gaan. Dit deed ik weer via de eastcoast walk. Maar nu via de andere kant, je ziet dan zulke andere dingen. Maar nog steeds mooi, wordt ook niet minder denk ik! Ik zal wel weer een paar foto’s uploaden zodat je kunt meegenieten! Heb nu wel ontzettende spierpin van deze wandeling, lijk net een oud wijf als ik opsta!:P

’s Avonds ben ik aan de slag gegaan met mijn Australische telefoon, die nu (4-12) nog steeds niet werkt. Redelijk frustrerend hahaha. Internet vliegt er steeds uit zodat telkens wanneer ik bijna aan de beurt ben er uit wordt geknikkerd omdat het internet niet meer doet.

Reacties

Reacties

Ellen

Goed van je Jette dat je dat alleen onderneemt even nietsl ekker op jezelf . Klote dat je internet telkens weg valt. Nou geniet ze nog ????????

Josephien Avéres

Blijf vooral lekker genieten en dingen doen die je zelf leuk vindt, ik geniet hier van je mooie verhalen en blijf je volgen.

Mams

Was even heerlijk om jou te zien. Lekker genieten en doen wat JIJ wilt doen!!kus...

irma

Mooi te horen we blijven je volgen hoor!geniet.

Annet

Hè Jette, leuke verhalen, zo weten we een beetje wat je daar - zo heel ver weg - allemaal doet. Top, ga er vooral mee door.

Ankie

Fijn om te horen dat de reis goed verlopen is en dat je al lekker actief de omgeving aan het verkennen bent!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active