jettegeuke.reismee.nl

titel

De tijd vliegt hier! Alweer 1,5 maand verder na mijn laatste verhaaltje! Het werk gaat goed. We zijn weer op verschillende plekken geweest. Helemaal in de outback waar maar af en toe bereik was op een bepaalde plek en 150 km vanaf de bewoonde wereld! Ik snap niet dat de mensen zo kunnen leven, zo afgezonderd en altijd zo ver moeten rijden (wat voor hun helemaal niet ver is). Ook mocht ik voor de eerste keer weer rijden in een auto en dat na ruim 3 maanden en het stuur aan de andere kant was best wel weer eventjes wennen, maar na 2 minuten voelde ik me weer helemaal thuis achter het stuur en kneurde ik mooi verderJ Na deze shed gingen we naar de volgende. De wc’s waren/zijn echt verschrikkelijk. Het waren longdrops (lijkt op een dixie, maar dan net iets smeriger). De eerste dag kon ik zelfs niet plassen omdat de geur verschrikkelijk was en ik bang was dat ik in mijn kont werd gestoken door een spin. Al ging die angst niet weg, elke keer dat ik naar de wc moest controleerde ik alles goed, wat echt smerig was…… Voor de rest viel alles nog wel mee! na 3,5 maand gewerkt te hebben kan ik eindelijk gaan reizen voor een maand! Eerst naar Sydney en dan van Sydney naar Melbourne. Hier komt Annemarie vrijdag 31 maart aan en kan onze reis voor een maand gaan beginnen!!!

Reacties

Reacties

Paulien

Mooi jette, geniet van je vacantie samen met Annemarie. Leuk hoor,

Leonie

Supertrots op je. Spinnen, viezigheid, het maakt je allemaal niets meer uit. Hard gewerkt en nu lekker vakantie. Geniet ervan. Nu even iets anders dan schaapjes kijken ;-). Ik denk eerste paar dagen schaapjes tellen, denk dat je wel een beetje bij moet komen van het wolsjouwen en vegen. Heel veel plezier. Fijne vakantie!!!

Annemarie

Jeaaaj, vakantieee!

Rudi

Nog een fijne vakantie
En geniet ervan

Marian

Super om dit weer te lezen. Nu lekker genieten samen met je vriendin..... Veel plezier meis...

Carla

Geniet van je vakantie!!!

Daniek

Geniet van je vakantie, dik verdiend!!????

Frieda Stopel

Hoi hoi Jette

Mooi om even wat van je te horen.
Geniet van jouw vakantie.

Groetjes Frieda

arie en dineke

Goed bezig Jette. Ook tijd vrij maken voor vakantie!! Veel plezier!!!

Josephien Averes

Weer een mooi verhaal Jette, veel plezier en geniet van je vakantie!

Inge Bernds

Hoi Jette, mooi om te lezen dat je het daar zo naar je zin hebt. Geniet lekker van jouw vakantie en natuurschoon daar!!! Groetjes

Ellen

Hoi Jette geniet van je vakantie met Annemarie ben super trots op je na al dat harde werken heb je dit wel verdiend veel plezier en een dikke knuf van mij ????

Cindy

Hey Jette,
Wat leuk om weer wat van je te horen. Heel veel plezier samen met Annemarie. Geniet van jullie vakantie!

irma

Hai Jette mooi om weer n verhaal van jou te lezen we hebben Annemarie net uitgezwaaid en ze stijgt zo op richting jou heel veel plezier samen en geniet groetjes

Erna

Hoi Jette, geniet van je verdiende vakantie, na hard werken. Veel plezier samen met Annemarie. Groetjes????

José

Ha Jette, het leek even of je van de aardbodem verdwenen was!! Maar je bent er nog gelukkig ???? Ga lekker genieten van je vakantie met Annemarie, even lekker relaxen????????????Je hebt hard genoeg gewerkt!! Groetjes oet haarbig en n dikke knuffel.

Gerdien Hoff

Mooi geschreven Jette, ik wens je een fijne vakantie????

Thea Grondhuis

Leuk om je reisverhalen en belevenissen te lezen Jette!
Een hele fijne reismaand samen!

Annet

Top, eindelijk weer een bericht van je. Al worden de verhalen wel korter.... maar na je vakantie komt er vast weer een uitgebreid verslag. Geniet ervan.

Irma

Veel plezier Jette en geniet er van!

Peter, Ankie, Nina, Guus en Kristy

Heel veel plezier tijdens jullie vakantie! Geniet ervan!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active