jettegeuke.reismee.nl

dag 2 Noosa Eastcoast walk

Hoi allemaal!!

Hier weer een update! Van mijn eerste ‘echte’ dag hier in Australië. Ik zit in het YHA Halse Lodge hostel in Noosa. Vanmorgen was er een meeting met de organisatie waar ik hier mee gekomen ben. Ze hebben verteld hoe het nu gaat met werk en wat belangrijk is om te weten.

Hierna hebben we met een paar mensen besloten om een stuk te gaan lopen in het nationale park. Ik wil natuurlijk wel wat zien van de omgeving hier en niet alleen het strand! Want een paar hebben ook besloten om naar het strand te gaan en te shoppen. Zoals de meesten van jullie vast wel weten ben ik geen fan van shoppen hahah. Dus besloten om te gaan wandelen en gewoon te genieten van deze mooie omgeving hier! We hebben de helft van de East Coast walk gelopen en zijn toen weer terug gegaan langs een andere weg. Bij de East Coast walk loop je langs stranden die echt heeeeeel er mooi zijn! sommige stranden kun je zwemmen maar de meesten niet i.v.m. de stroming of er is eigen risico omdat er geen lifeguards aanwezig zijn. De route terug zijn we door het park gelopen, het lijkt net een oerwoud maar wat mooi! Ik ben mijn eerste echte slang in het wild tegen gekomen! Kon hem helaas niet op de foto zetten omdat de slang te bang was haha:P Naja dat is wel zo’n beetje wat ik vandaag gedaan heb!!

Greetz!!

Reacties

Reacties

Mams

Top Jette, genieten maar! LY

Mams

Euhhh de slang te bang of....

Paulien

Mooi hoor jette.

Jolanda

Super Jette! Het is mooi, blijft mooi, en het wordt nog veel mooier! Genoeg foto's maken hoor!

Jasper

Veel plezier jet! geniet ervan

Elise

Wauw Jette, wat een mooi avontuur ben je aangegaan..! Geniet hiervan. Maak herinneringen.

Siny

Hoy jette, fyn dat de reis zo goed verlopen is en geniet ze.....
Jiefs van hier xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active